Kad rakstīju, ka man patīk radoša pieeja reklāmai, es nedomāju šeit pat īpaši pārspīlētu radošumu, kas izpaustos spēcīgos video un audio efektos vai tml. Ne velti saka, ka viss īsti ģeniālais ir saknē vienkāršs. Un to lieliski pierāda atsevišķi reklāmu veidotāji, kuri ar absolūti niecīgām izmaksām reizēm iegūst neticamus panākumus.
Lai Jums šoreiz tiek viens no tādiem piemēriem - lieliskā Bronksas Zoodārza reklāma, kas parādījās, ja nemaldos, pirms pāris gadiem. Tā izmanto labu ideju un izvietošanas vides īpatnības, kā rezultātā izmaksas samazinās līdz mimumam. Lieliska doma, vai ne?
Lūk, otrs piemērs - vairs ne tik vienkārši iegūstams efekts, un tomēr piekritīsiet, ka nekā sarežģīta tur arī nav. Īss sižets, viegls humors, bet reklāma aizķer un iespiežas atmiņā.
Džerijs Šterns:
Because of:
http://alex.codis.ru/pelevin/pokolenie.txt.htm
06/03/2008 01:02
simbel:
Nēnu, grāmata ir lasīta (un ar lielu baudu), man tikai bija mazliet grūti saprast šo reklāmu saistību ar grāmatas ideoloģiju. Bet nu, nav tik svarīgi :)
06/03/2008 07:51
Džerijs Šterns:
Nē nu, ir doma, ka tā saucas visa rakstu sērija vienkārši. Tāpat kā Kinofakti utt. :)
06/03/2008 09:30
Andzha:
btw, pirmā ir tipiska Guerrilla marketing pārstāve
http://en.wikipedia.org/wiki/Guerrilla_marketing
Abas reklāmas ir ģeniālas!
http://alex.codis.ru/pelevin/pokolenie.txt.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Guerrilla_marketing