Profesija: graustologs
Mājas lapa: http://whiterabbit.lv

es biju tas melnais kaķis, kas pārskrēja tev ceļu

Arhīvs
Decembris, 2018
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
14.99: Tetovēti cīsiņi
Publicēts 23. jūlijā, 2008.
Tādu oriģinālu reklāmas gājienu ir izvēlējušies indiešu cīsiņu zīmola "Mr Singh’s Bangra sausages" bīdītāji Lielbritānijā. Ideja tiks realizēta, ar hennu veidojot zīmējumus uz cīsiņu apvalka.

"Ir tīrā bauda strādāt ar klientu, kam patīk kreatīvas idejas. Mums tikai atlika uzmeklēt firmu, kas to izdarīs, nenoindējot pircējus," skarbi jokoja aģentūras "The Partners" dizaineris Robs Rolls. Taču firma ir atrasta, un jaunā produkcija gaida atzinumu no Britu Pārtikas standartu aģentūras.

Pēc Rolla teiktā, patiešām grūti esot bijis atrast tādu krāsvielu, kura saglabātos uz apvalka cīsiņa pagatavošanas procesā. Dizaineri radījuši tādu zīmējumu, kas ir rada indiešu zīmējumiem un tiešā veidā norāda uz zīmola izcelsmi. Cīsiņiem būšot trīs veidi - parasti, ar dateļu-aprikožu un piparmētru-čili garšu. Ja viss noritēs pēc plāna, veikalos Harrods un Selfridges "Mr Singh's Bangra sausages" parādīsies šī gada beigās.

Jāpiebilst, ka nebūt nav īstu iemeslu brīnīties par klienta pārdrošību, jo arī tas nāk no reklāmas pasaules - jaunais brends pieder dizaina aģentūras Digit Daljit Singh kreatīvajam direktoram.

Iepriekšējais sērijas 14,99 raksts: http://jerry.mix.lv/articles/1499-legals-kokains-britu-ielas 


Komentāri (1)
J.A.Z.: Smalki! Ko vairāk piebilst.... Tēvocim Freidam droši vien būtu ko pateikt.
23/07/2008 15:33
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: