Publicēts 14. martā, 2008.
Alberta blogā [www.alberts.lv] ievēroju saiti uz resursu, kur savākta ļoti interesantu reklāmu kolekcija - domāju, arī Jums noteikti vajadzētu ar to iepazīties. Tātad - vai reklāma vienmēr ir pašpietiekama? Jeb tās vēstījums var radikāli mainīties atkarībā no izvietošanas vides? Lūk, iespējamā atbilde.
Šeit publicēju dažus, manuprāt, spēcīgākos piemērus; pārējos var apskatīt šeit.
Varbūt arī paši esat ko līdzīgu manījuši? Tad uzrakstiet interneta saites vai aprakstus par tādiem gadījumiem, labprāt izlasīšu.
14,99: Parisienne People
14,99: Puisītis bez kauliem
14,99: Humors reklāmās
Generation P: No minimuma uz maksimumu
Generation P: Ievada vietā
Blakus šim rakstam bija "Prāta bankas" vai "Gribi but miljonars" reklamas baneris ar lielu saukli "GUDRĪBAI NAV ROBEŽU!".
nu vai vispār kaut ko par reklāmās izmantotām mūzikām.. kaut ko no vēstures..
Latvijas Avīze (toreiz Lauku Avīze) publicēja avīzes pēdējā lapā interviju ar mani, kur galvenā tēma bija apmēram tāda - ko erotisko stāstu autors (kaut gan biju tādu tikai vienu uzrakstījis dzīvē) domā par sievietēm. Tāda romantiska papļāpāšana pa pusi lapas. Un otrā pusē klāt tika pielikta vibratoru reklāma ar bildēm :D