Profesija: graustologs
Mājas lapa: http://whiterabbit.lv

es biju tas melnais kaķis, kas pārskrēja tev ceļu

Arhīvs
Maijs, 2024
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
14.99: Nē! pusaudžu alkoholismam
Publicēts 29. jūnijā, 2008.
Britu valstiskā organizācija "Home Office", kura darbojas drošības un kārtības sfērā, uzsākusi kampaņu pret alkohola lietošanas palielināšanos pusaudžu vidū - "Responsible Drinking". Veicot organizācijas pasūtījumu, aģentūra VCCP izstrādājusi divus reklāmrullīšus TV ēteram un vienu - virālajam mārketingam. Visos trijos sižets ir vienāds - tiek rādīti skaidrā esoši cilvēki, kas tam neatbilstošās situācijās veic alkohola reibumā esošiem raksturīgas darbības. Centrālais slogans - "Jūs tā nesāktu savu vakaru. Kāpēc to vajadzētu tā beigt?". Lūk, video.

Iepriekšējais sērijas raksts: http://jerry.mix.lv/articles/1499-labakie-zurnalu-vaki


Komentāri (16)
Miks: riktīgi laba ideja. foršas reklāmas :)
29/06/2008 21:55
The Incredible Man is Back: par džekiem ok reklāma, bet par vecenēm pārspīlēts un pēdējā nav laba
30/06/2008 00:06
Džerijs Šterns: Hm, pastāsti - kāpēc pēdējā nav laba?
30/06/2008 00:19
The Incredible Man is Back: ja reklāmas domātas jauniešiem, tad pēdējā nu galīgi viņiem nebūtu uztverama
30/06/2008 00:41
Džerijs Šterns: Tu esi aizdomīgi sliktās domās par jauniešiem, es skatos. Kas attiecas uz pēdējo, tika jau teikts, ka tā nav TV-reklāma, bet domāta virālajam mārketingam - un tas ir jau pavisam citādi.
30/06/2008 09:34
Savanna: Pēdējā arī manuprāt ir garām.
Par sievietēm - pārspīlēts. Nevienu un nekad šādu neesmu redzējusi.
Par vīriešiem - trāpīts 100%.
30/06/2008 11:13
Džerijs Šterns: Labi, ka vismaz Miks novērtē :) Pārējiem iesaku pastudēt, kas ir virālais mārketings :)
30/06/2008 11:34
The Incredible Man is Back: Kas ir virālais mārketings? Tas ir mārketings, kura virzītājspēks ir patērētājs. Tā ir plānota iniciatīva, kur Tu kā reklāmdevējs jeb aģentūra attīsti un izplati online vēstis (virālos aģentus), kurām piemīt īpašības, kas motivē saņēmēju kļūt par sūtītāju. Tā ir mūsdienu patērētāj-orientēta tīkla mārketinga disciplīna. Virālais mārketings apvieno radošās un tehniskās iemaņas un virālās kampaņas tiek veidotas no īpaši laba radošā materiāla, kas iesaista un nodarbina tās lietotājus. Tomēr tikpat svarīgi ir arī izplatīšanas kanāli un iespēja sekot līdzi kampaņas attīstībai. Ar labu radošo materiālu un atbilstošu izplatīšanas kanālu, virālā kampaņa var piesaistīt tūkstošiem lielu auditoriju un aktīvos skatītājus.
30/06/2008 11:43
Džerijs Šterns: Definīcijas es arī māku kopēt - bet pamēģini to saprast, un tev radīsies priekšstats, ka patiesībā pēdējais klips ir ļoti labs :) Savu sūtību tas piepilda simtprocentīgi.
30/06/2008 11:47
Miks: virālais mārketings šajā gadījumā nozīmē to, ka šo klipiņu visdrīzāk sūtīs pa epastiem un ieteiks noskatīties citiem, tādā veidā panākot to, ka pašiem veidotājiem nav tik traki jādomā par klipa izplatīšanu
30/06/2008 13:50
Džerijs Šterns: Citiem vārdiem, tas ir šokejošs klipiņš, kuru izplatīs auditorija savā starpā - un auditorija nav tikai pusaudži, bet vēl jo vairāk (kas arī ir šī klipa mērķis) pieaugušie, kas pārstāv gan vecākus, gan valsts iestādes un fondus, etc. Ļoti liela šādu kampaņu daļa ir ne tikai reālie panākumi, bet arī uzmanības piesaistīšana pašai kampaņai un informācija par to, ka tā vispār notiek. "Home Office" ir valsts organizācija, kurai vēlāk prasīs atskaiti.
30/06/2008 14:03
Savanna: Būtību sapratu, pirmos 2 video es arī citiem pārsūtītu, gan kā mamma, gan kā cilvēks. Pēdējo nedz sūtītu, nedz atkārtoti skatīšos. Tizls.
30/06/2008 15:18
girgs: Man atkal tieši pēdējais šķiet visprecīzākais
01/07/2008 15:36
Andzha: Biju Londonas centrā Helovīna naktī. Viss klipos redzamais mēdz būt taisnība. Un Anglijā problēm-jauniešu situācija šobrīd ir aktualitāte.
Kā man stāstīja paši jaunieši - problēma ir, ka koledžās meitenes un puiši mācās atsevišķi, tādēļ starpdzimumu komunikācija nav ierasta lieta un tiek lietoti dažādi "drosmes" līdzekļi.
Tipisks koledžas meiteņu vīkends - 5 džuses izīrē kotedžu ārpus Londonas un dodas kost. Neko citu nedara, tikai dzer. imho that kind of sucks.
Universitātē nekas nemainās - katrs vakars tiek beigts pub-ā. Un viņi nespēlē biljardu vai dartiņus. Viņi vnk dzer.
Protams, tas nav attiecināms uz 100% masas, taču tas ir tipiski.
03/07/2008 01:55
zabriski: Bullšits. Vienkārši bezjēdzīgi asprātīga atrādīšanās un valsts naudas tērēšana. Šitās reklāmas nespēj iespaidot jauniešus un da vispār – TV reklāmas nespēj iespaidot dumpīgo jauniešu uzvedību. Mega bullšits un izmesta nauda. Kāpēc? Tāpēc, ka es skaidrā ari vienmēr apsolos sev nedzert vairāk par 100 g, bet no rīta vienmēr ir WTF, kāpēc vajadzēja 400 ? Un tajā brīdī tu točna nedomā par šādu reklāmu. Ir miljons citu veidu, kā uzrunāt jauniešus, un 30 sek TV spot ir maybe visneefektīvākais un dārgākais. Vienkārši ierēdņiem patīk apzināties, ka viņu iztērētā nauda būs redzama TV1 starp Panorāmu un Sporta ziņām.
03/07/2008 22:51
Džerijs Šterns: A kas, tu domā, ka latviešu kampaņas ir labākas par angļu, ja?
http://www.delfi.lv/news/national/politics/article.php?id=21321376
04/07/2008 02:18
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: