Latvijas interneta pasaule jau ir pasākusi iepazīt virālā mārketinga paraugus - tā ir tāda reklāma, kuru izplata paši potenciālie klienti, jo tā ir jautra, smieklīga, šokējoša, stulba vai citādi aizraujoša. Jā, pat tiešām stulba reklāma var būt aizraujoša un radīt vēlmi patērētājā to parādīt arī citiem. Smejamies kopā - un tomēr iegaumējam brendus... Lūk, piemērs.
Filmas "Tropic Thunder" reklāma - video, kuram šķietami pat nav nekādas saistības ar minēto filmu, un tomēr Jūs to iegaumējat. Video piedalās tās režisors Bens Stillers un aktieri Džeks Bleks un Roberts Dounijs jaunākais. Abi tiešā veidā izmanto iegūto popularitāti no iepriekšējām filmām, kuru uzņemšanā piedalījušies - "Iron Man" (Dounijs) un "Kung-Fu Panda" (Bleks). Pirmais video ir oriģināls angliski, otrs krievu valodā ar pazīstamā parodista Goblina tulkojumu. Tulkojums ir nopietns, vienkārši Goblinam ir laba iezīme - viņš vienmēr tulko adekvāti, nevis korekti. Tas ir, ja kāds uz ekrāna, piemēram, lamājas, tad arī tulkojumā tas izklausīsies tieši tā, nevis tiks aizstāts ar sabiedriski pieņemamākām frāzēm. Lūk, rezultāts:
pats ar sevi sarunājies ? :D