IKEA jaunās kolekcijas reklāmā atkal izmantots vīrusu reklāmas princips, šoreiz gan atklātā veidā. Kompānijas jauno rullīti lietotāji izsūta viens otram internetā, jo tajā izmantots divu lielisku break-dance dejotāju tandēms. Dāma varbūt nesajūsmina tik ļoti, taču kunga veikums ir sasodīti baudāms, iesaku pavērot.
Šeit publicēju reklāmas pilno - garo versiju, kurā izmantotais materiāls ir vēlāk sadalīts trijos dažādos reklāmas klipos, no kuriem katrs tiek izplatīts atsevišķi. Reklāmas radītājs ir aģentūra "Zig Toronto"; galvenā ideja - neskaitāmas iespējas mijiedarbībai ar istabā izkārtotajiem priekšmetiem, kuri visi nāk no IKEA jaunās kolekcijas. Kanādiešu reklāmisti šoreiz nolēma šīs iespējas atklāt visa netradicionālā veidā, spēlē iesaistot dejotājus (Robert Muraine un Shugamai Johnson).
forumcinema admins:
http://www.youtube.com/watch?v=kNK_r6iFRVQ&feature=related tieshi tas pats dzheks un muzikaalais pavadijums ar tas patc [bik ar citu aranzheejumu] no So you think you can dance