Saņēmis jautājumu, kāpēc īsti rakstu sērija saucas "Generation P", nodomāju - patiešām, "Generation P" vairāk attiecas uz Padomju savienības sabrukšanas laiku, perestroiku, slāviskajām reklāmām u.c. Bet rakstīt es taisos par modernajām reklāmām. Tāpēc turpmāk lietosim šo, "mūsdienu pasaulei" vairāk pazīstamo tagu - 14,99 (eiro). Savējie sapratīs. Bet galvenais stāsts jau ir pavisam par ko citu.
Vienmēr reklāmās esmu novērtējis labu humora devu, kas iespiežas atmiņā. Tāpēc jau patīk doties uz citādi ne pārāk jēdzīgajiem "reklāmas rīmu" pasākumiem, lai cilvēku pilnā zālē varētu ar citiem kopā kārtīgi izsmieties. Šoreiz gribu Jums piedāvāt noskatīties dažas ne pārāk jaunas, iespējams, jau vairākkārt redzētas atšķirīgu stilu reklāmas, kurās galvenais ir tieši humors.
Džerijs Šterns:
Nē nu, es jau smejos :D es jau zinu, ka mums gaumes tā ļoti nesakrīt :)) Mēs, ja ir vēlme, abi gluži labi varam par šo tēmu rakstīt, nav jau maizes darbs :) Tikai ievēro vēlamo formu virsrakstā un saitēs uz iepriekšējiem rakstiem :D
http://www.youtube.com/watch?v=5lFVdBMkKro
http://www.youtube.com/watch?v=y-_eLCtRqW4
http://www.youtube.com/watch?v=fIs7OJ9FfGE